Рейтинг каталога сайтов Хмельницкого региона
Главная Контакты Карта сайта
Моя газета
 
 

 

 
 

 
 
 
Последние статьи
05.09.2015 : Инфракрасная сауна: польза, вред и эффект
28.04.2015 : Как выбрать котел для отопления?!
05.03.2013 : Переможниця «Кращого студента» цінує гумор, інтелект та моральність
28.02.2013 : Подільський парубок або враження від прес-конференції губернатора
18.02.2013 : Журналістика очима людей

Все статьи >>

 
Наша кнопка

код кнопки:
 
 
фестиваль Единства: «Врата Пробуждения»

"Інтер" не згоден із рішенням Нацради і звинувачує її в наклепі

16.01.2015 11:58 Текст:  Т+   T-  

 Попередження Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення щодо телеканалу "Інтер" було винесене без проведення відповідної перевірки, заявляє канал.

"При винесенні попередження були порушені не тільки процедурні норми, а й не були враховані фактичні обставини", - йдеться в заяві "Інтера".
"Вважаємо, що в основі прийняття рішення лежить інформація, що не відповідає дійсності. Та сама, яка стала підставою суспільного резонансу навколо телеканалу "Інтер" в перші два тижні 2015 року", - додає канал.
"Інтер" заявляє, що будь-яких порушень українського законодавства під час мовлення телеканалу не було, тож "законних підстав для винесення рішення про попередження немає".
"Рішення у відношенні "Інтеру" телеканал розцінює як прийняте поза межами правого поля. "Інтер" залишає за собою право відстоювати правоту у законний спосіб", - заявляє канал.

Крім того, "Інтер Медіа Груп" заперечує, що керівництво новинної програми на телеканалі "Інтер" змусили піти у відпустку.
"Під час засідання Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення деякими її членами та окремими учасниками засідання, у відношенні телеканалу "Інтер" була поширена недостовірна інформація, яка має ознаки наклепу і завдає шкоди діловій репутації "ІНТЕР МЕДІА ГРУП" та телеканалу "Інтер", - сказано в заяві "Інтера" і групи.
"Зокрема, член Нацради Ольга Герасим’юк звинуватила члена Наглядової ради "Інтеру" Ганну Безлюдну у тому, що вона особисто відсторонила від роботи керівництво компанії "Національні інформаційні системи" (виробляє програми Новини, Подробиці, Подробиці тижня, Чорне дзеркало)", - зазначає компанія.

Вона заявляє, що "ця інформація не відповідає дійсності".
Канал запевняє, що Безлюдна відповідає за розвиток бізнесу і не впливає на редакційну та кадрову політику продакшену інформаційних програм, та й будь-які співробітники "НІС" не можуть бути відсторонені від роботи керівництвом телеканалу "Інтер" та медіа групи, адже це ТОВ має власне керівництво.

"Стосовно невтручання у редакційну та кадрову політику ТОВ "НІС", розподілу повноважень між "Інтером" і "НІСом" існує юридичний договір… Все це унеможливлює вплив керівників "Інтеру" та "ІНТЕР МЕДІА ГРУП" на будь-які кадрові та редакційні рішення ТОВ "НІС", - йдеться в заяві.
Канал "Інтер" та група розцінюють заяви Нацради "як навмисне нанесення шкоди діловій репутації" та вимагають публічного спростування.

Як відомо, голова Нацради з ТБ і радіомовлення Юрій Артеменко і його перший заступник Ольга Герасим'юк 15 січня повідомили, що керівник медіагрупи "Інтер" Безлюдна нібито відсторонила від роботи керівництво "Національних інформаційних систем", зокрема керівника НІС Назіма Бедірова і головного редактора Лаврентія Малазонію.
Після скандалу довкола новорічної програми "Інтера" канал хотіли позбавити ліцензії, але Нацрада 15 оголосила телеканалу "Інтер" попередження за всіма трьома його ліцензіями (на супутникове, цифрове та ефірне аналогове мовлення). 

http://www.pravda.com.ua/

Опубликовано : 16.01.2015 11:58   на главную




Также в рубрике:
А что думаешь ты? Комментируй

Ваше имя :
Заголовок :
 Обновить изображение
Потверждающий код :

 
 

 

 
 
© 2008-2017 www.moyagazeta.com
При перепечатке материалов
активная ссылка на сайт объязательна.

Кількість відвідувачів